Aankomst - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sophie Tol - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sophie Tol - WaarBenJij.nu

Aankomst

Blijf op de hoogte en volg Sophie

01 November 2012 | Verenigde Staten, New York

Hoi lieve mensen!

Het duurde even maar we zijn aangekomen! Vanmorgen hadden we eerst wat vertraging vanwege een lekke brandstoftank ;) We zijn om 2 uur vanmiddag voor jullie 19.00uur in NY geland! We hebben een super mooi hotel met een lekker bed! Die er nu wel heel verleidelijk uitziet! Het is hier nu kwart voor 6 dus we gaan zo eerst met een aantal anderen mensen uit de groep wat eten (als we ondertussen niet in slaap vallen haha).
Er zijn nog plekken waar we nog niet kunnen komen door de schade van de orkaan zoals Central Park. Het openbaarvervoer is beperkt, maar er wordt overal hard aan gewerkt.

Liefs Sophie

Sophie

Lieve mensen! Het is bijna zover ik ga bijna de marathon van New York lopen! Spannend! Op verzoek en zelf vind ik het ook een leuk idee om via deze blog jullie een beetje op de hoogte houden. Liefs, Sophie

Actief sinds 24 Okt. 2012